domingo, 3 de julio de 2011

STELLA MCCARTNEY RESORT 2012 BACKSTAGE

Stella McCartney presenta su colección resort 2012 con una colección que tiene parte inspiración en el trópico y otra en los deportes acuáticos;todo esto dentro de su estilo relajado con toques masculinos y a la vez con una cuota de frescura.


Stella McCartney presents her 2012 resort with a collection that is partly inspired by the tropics and one in the water sports all within her relaxed style touches, yet masculine with a quot of freshness.

Aquí en exclusiva,unas imágenes del backstage de la sesión de fotos, hechas en Nueva York, del lookbook, en donde Sergio Corvacho le hizo el maquillaje y peinado a la top model Kasia Struss. Corvacho, se inspiró en una chica surf, fresca y femenina con un look relajado y preciso para una escapada fuera de la ciudad. La fotografia corrió a cargo de Nick Chard y el styling por Jane How. Enjoy.


Here, exclusively, images from the backstage of the photoshoot, made ​​in New York,of the lookbook, where Sergio Corvacho made ​​the hair and makeup to the top model Kasia Struss. Corvacho, was inspired by a girl surf, fresh and feminine look with a relaxed and precise for a trip out of town. The photographs was shot by Nick Chard and styling by Jane How. Enjoy


All collection images©style
All backstage images©Sergio Corvacho

1 comentario:

Sergio Corvacho dijo...

Qué buen reportaje, deberías trabajar para mi ! editando mi vida , mis viajes, mis asuntos.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Seguidores

Archivo del blog

Free Counter and Web Stats

Datos personales

BlogCatalog

Fashion Blogs - BlogCatalog Blog Directory