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VERSACE FOR H&M 2011:RUNWAY AND TV CAMPAIGN

Ya no falta nada para que se lanze mundialmente la colaboraciòn entre la casa de moda italiana Versace y la cadena de fast fashion H&M, y hace unos días lo han hecho por lo grande. primero con el lanzamiento de la campaña de TV en un video lúdico y divertido en donde Donatella hace de titeretera de Lindsey Wixon y Daphne Groeneveld y termina con un frase más que precisa "My house, My rules, my pleasure".
Por otro lado, hace dos días se realizó en Nueva York,el desfile de esta colección con 41 looks y que congregó lo mejor de la moda y de las celebridades como Blake Lively, Jessica Alba,Uma Thurman entre otras. El after party estuvo a cargo de Prince y de Nicki Minaj, quienes cantaron¿ de forma separada, sus mejores éxitos.
There´s nothing left for the worldwide launch of the collaboration between Italian fashion house Versace and fast fashion chain H & M, and a few days ago have made it big. first with the launch of the TV ad in a fun and funny video where Donatella is a puppeteer of Lindsey Wixon and Daphne Groeneveld and ends with a phrase which states "My house, My rules, my pleasure". On the other hand, two days ago was held in New York, the show of this collection with 41 looks, which brought together the best of fashion and celebrities like Blake Lively, Jessica Alba, Uma Thurman, among others. The after party was led by Prince and Nicki Minaj, who sang,separately, their greatest hits.Enjoy

The TV ad:


The Fashion Show:

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